dinsdag 15 mei 2018

rietjes kaart

Ja het is weer Eline's dieren dinsdag, bij mij staat op nr 5 de pinguins, heb voor het eerst een rietjes/schudkaart gemaakt, erg leuk om te doen:)




Gebruikte materialen Marianne Design:
DP3419 sneeuw
LR0490 kerstboom
COL1416 pinguins
COL1417 iglo
LR0342 en COL1439 sneeuwballen
CR1333 ovaal
LR0440 muts,wanten
KJ1717,PL1517 tekst
CR1335 sneeuwvlokken
COL1413 sneeuwpop

https://lindacrea.blogspot.nl/2018/05/elines-cute-animals-my-favorites-in-10_15.html
Wil iedereen bedanken voor de leuke reacties, lees ze met veel plezier:)
groetjes Maura

27 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en leuk dat je jezelf uitgedaagd hebt met het maken van deze schudkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, wat een bijzonder model!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie winterse rietjes/schudkaart met die leuke puinguins.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model kaart met de pinguins!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof kaartje Maura!! Het modelletje ken ik niet maar ziet er leuk uit. Wie weet maak ik hem nog.
    Tot volgende week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, super leuk! Ik krijg het er wel een beetje koud van, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje Maura, leuk gemaakt dit model!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf! Ik ben benieuwd hoe je dit maakt met die rietjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo'n rietjeskaart! Ga ik zeker eens proberen.
    Je pinquins hebben het goed naar hun zin op je kaart.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk knutselproject met een heel mooi resultaat!
    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig zo’n rietjes kaart Maura. En leuk dat je vandaag de pinguin op nummer 5 hebt gezet!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een gave kaart, tof model! De pinguïns komen goed uit op de sneeuw-achtergrond!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat gaaf met de pinguïns! DIe moet ik ook weer eens opzoeken. Ik heb deze en ook nog de oude! Weinig gebruikt omdat ik het altijd met kerst associeer....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had het modelletje al op facebook voorbij zien komen en nu ik hem bij jou zie vind ik het helemaal een geweldig modelletje. Wat een supermooie kaart heb je er van gemaakt.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De voorkant is al leuk, als je hem openklapt nog leuker. Is het moeilijk om een rietjeskaart te maken. Leuk idee is het zeker . Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gezellig dat je je kaart vandaag laat zien bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave kaart zeg, erg leuk met die pinquins, wel een ingewikkeld model lijkt me.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een top kaart !!!!!
    Een heel werk , denk ik !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een enige rietjes kaart... Heel leuk ik heb dit model ook gemaakt. Ik weet hoeveel werk het is. maar het resultaat mag er zijn. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart Maura! Top!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart, ga het filmpje op een later tijdstip nog even terugkijken. Lijkt me een leuk idee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een prachtige kaart, super gedaan, heel speciaal model, had er nog niet van gehoord ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat en super leuke kaart heb je gemaakt Maura!
    Groetjes....ik ben meteen volger van je geworden,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supermooi gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen